سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق خفته


88/6/23 ::  9:24 عصر

 

love

                   نمی بخشم گناهت را نمی بخشم                           تورا با دیگری دیدم که گرم گفتگو بودی

                        با او آهسته میگفتی سرو پا محو او بودی                  صدایت کردم و بر من چو بیگانه نگه کردی

                       شکستی عهد دیرین را گنه کردی گنه کردی               گناهت را نمی بخشم

                       چه شبها را که من به یاد تو سحر کردم                  چه عهدی را که من بیهوده به یاد تو هدر کردم

                       تو عمرم را هدر کردی گنه کردی گنه کردی                 گناهت را نمی بخشم

                       این بود آن صفایی را که میگفتی                                همین بود آن وفایی راکه می گفتی

                       تو را که خود این چنین بودی                                      چرا روزم سیه کردی

                        گنه کردی گنه کردی                                                  گناهت را نمی بخشم

 


نویسنده : محسن

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خانه
پارسی بلاگ
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها :: 
2481


:: بازدید امروز :: 
0


:: بازدید دیروز :: 
0


:: درباره خودم ::


:: اوقات شرعی ::

:: لینک به وبلاگ :: 

عشق خفته

:: وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو

:: اشتراک در خبرنامه ::